V kolikor vam programska oprema pri izdajanju računov javi, da nimate nameščenega primarnega privzetega tiskalnika v programski opremi Simple Shop je največkrat razlog, da se je posodobil vaš operacijski sistem Windows 10.
Do same napake pride, ker so določeni gonilniki narejeni oz. nameščeni na način, da se po večji posodobitvi operacijskega sistema izbrišejo, kar posledično izbriše POS tiskalnik. To ni napaka programske opreme Simple Shop.
V takem primeru je potrebno ponovno namestiti POS tiskalnik z originalnimi gonilniki, izbrati prava USB vrata (ponavadi so samo ena) ter ponovno nastaviti dolžino POS izpisa. Vsekakor je v takem primeru in v primeru namenske POS blagajne priporočljivo, da se izklopijo Windows 10 posodobitve.
V kolikor je postopek prezahteven se obrnite na vašega skrbnika računalnika (pokažite mu ta članek) ali pa kontaktirajte podporno ekipo Simple Shop.
Celoten postopek je vizualno opisan v priloženem videoposnetku.
Celoten postopek je vizualno opisan v priloženem videoposnetku.