Univerzalna poslovna programska oprema za izdajanje računov, predračunov ali vstopnic preko A4 in POS tiskalnikov ter sprejem RFiD (NFC) kartic, BAR kode in kontrola pristopa delovnega časa - vse v enem programski paket.
Simple Shop® je profesionalni računalniški program za izdajanje računov preko POS ali A4 tiskalnikov.
Za aktivacijo nakup ni potreben.
Tip licence: FREE
Možni tipi licenciranja (primerjava verzij): FREE, STANDARD, ULTIMATE
Posodobitve: Neobvezna naročnina (30 EUR z DDV)
(upošteva se vrednost ki nastopi prej)
- 12 mesecev brezplačne nadgradnje (od dneva izvedene aktivacije)
- Posodobitve za celoten programski cikel (v1 -> v2)
Opomba:
Spremembe in izjeme so možne na podlagi odlokov, ki so vezani na davčno zakonodajo kjer se uporablja aktivirana programska oprema.
Podpora: Plačljiva po veljavnem ceniku (Povezava)
Razvoj programske opreme: RED ZION d.o.o. (Slovenski izdelek)
Drugi stroški: Brez prikritih dodatnih stroškov
Brezplačni preizkus programa (DEMO ali FREE, brez časovne omejitve):
Davčne blagajne:
Z nakupom si zagotovite polno zakonsko podporo ob uvedbi davčnih blagajn 01.01.2016. Pred uvedbo bo na voljo potrebna posodobitev, ki bo za licencirane uporabnike brezplačna.
Paragonski bloki:
Programska oprema v celoti nadomešča delo z paragonskimi bloki.
eRačun:
Programska oprema ima osnovno podporo za enostavno kreiranje eRačuna.
(za več informacij kliknite na sliko)
Skladnost programske opreme z obstoječo davčno zakonodajo Republike Slovenije:
• Skladnost z pravilnikom 1312 (Uradni list RS, št. 13/11)
• P R A V I L N I K o zahtevah za računalniške programe in elektronske naprave, upravljanje in delovanje informacijskega sistema ter vsebini, obliki, načinu in rokih za predložitev podatkov (Uradni list RS, št. 13/11)
• Navodilo za uporabo v elektronski obliki (Uradni list RS, št. 20/98 in 23/99, 33. člen)
Opis licenciranja:
• FREE: aktivacija programske opreme Simple Shop na 1 delovni postaji istočasno z določenimi omejitvami z možnostjo nadgradnje licence v Standard ali Ultimate
• STANDARD: aktivacija programske opreme Simple Shop na 2 delovnih postajah istočasno z možnostjo nadgradnje licence v Ultimate
(možnost uporabe programske opreme kot mrežna verzija, strežnik + več delovnih postaj istočasno oz. realnočasovno)
• ULTIMATE: aktivacija programske opreme Simple Shop na 5 delovnih postajah istočasno, uporaba RFID (NFC) brezkontaktnih kartic
(možnost uporabe programske opreme kot mrežna verzija, strežnik + več delovnih postaj istočasno oz. realnočasovno)
Komu je namenjen?
Vsem – malim in velikim, saj s svojimi možnostmi zadovoljuje tudi največje in hkrati manjša podjetja ne prisiljuje v uporabo morebitnih odvečnih funkcij.
Minimalne zahteve za delovanje:
Microsoft .NET Framework 4.7.2. Pridobljeno z Windows update ali preko namestitvenega postopka programske opreme Simple Shop. Povezava do ročne namestitve
Minimalna resolucija zaslona 1024 x 600 pik.
V primeru uporabe kot mrežna verzija je osnovna zahteva tudi Microsoft SQL Express Server 2008 R2 (več v temi SQL strežnik).
Podprti operacijski sistemi:
Poslovna programska oprema Simple Shop je testirana na sledečih operacijskih sistemih.
Operacijski sistemi: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows Server 2012, Windows 8.1, Windows Server 2016, Windows 10, Windows Server 2019 in Windows 11
Deluje tudi na: Linux (Ubuntu) preko Wine, PlayOnLinux, VirtualBox in PlayOnMac
32-bitna in 64-bitna podpora: Samodejno nastavljiva podpora za vsak posamezni računalnik
Video predstavitev (YouTube):