Za uspešno aktivacijo posodobitev (podaljšanje posodobitvene naročnine) je potrebno imeti aktivno internetno povezavo.
Ko vam ekipa programske opreme Simple Shop podaljša posodobitveno naročnino vam bo programska oprema po ponovnem zagonu sama avtomatsko uredila vse potrebno.
V kolikor vam programska oprema javi, da je naročnina na posodobitve potekla je potrebno, da boste imeli nameščeno zadnjo razpoložljivo verzijo programske opreme podaljšati status naročnine za 1 leto oz. 1 programski cikel (upošteva se vrednost ki nastopi prej). Naročnina se podaljša za vsako delovno postajo oz. enoto posebej.
Prednost uporabe zadnje razpoložljive verzije programske opreme ni samo v novih orodjih, katera se razvijajo ves čas ampak tudi, da v primeru zakonske posodobitve ne izostanete pri sledljivosti zakonodaje, za katere je ponavadi v primeru nepravilne ali neprave rabe zagrožena visoka denarna kazen oz. globa.
Prav tako ekipa programske opreme Simple Shop nudi podporo samo uporabnikom, ki imajo aktivno tekočo naročnino. Podpora za zastarele verzije programske opreme ponavadi ni izvedljiva ali pa se dodatno zaračuna.
KAKO DO NEOBVEZNE PONUDBE za POSODOBITVENO NAROČNINO
Ko vam poteče naročnina na posodobitve vam programska oprema od vključno verzije v4.1.1.339 samodejno javi, da so "Posodobitve zavrnjene" ter vam ponudi možnost enostavne pridobitve neobvezne ponudbe na vašo e-pošto.
Programska oprema sama odpre pojavno okno, v katero vpišete vašo delujočo elektronsko pošto ter kontaktno telefonsko številko.
V kolikor trenutno ne želite izpolniti obrazca ga zaprite z klikom na "X". V kolikor ne želite, da se okno po ponovnem zagonu programske opreme še avtomatsko prikaže pa prikljukate še "Samodejno ne prikaži več". V tem primeru se po ponovnem zagonu okno za obnovo naročnine ne bo več prikazalo vsaj 3 mesece, po preteku treh mesecev je postopek za neprikaz okna potrebno ponoviti.
V primeru, da bi vseeno želeli pridobiti neobvezujočo ponudbo, lahko ponovno sprožite prikaz okna z dvoklikom na z rdeče obarvanim besedilom "Posodobitve zavrnjene" v spodnjem desnem kotu osnovnega okna programske opreme.
KAKO DO NEOBVEZNE PONUDBE brez aktivne programske opreme
Za prejem ponudbe, katera ne bo izvedena oz. poslana preko aktivne programske opreme je potrebno izpolniti spodnji obrazec.
V primeru spletnega obrazca je zaradi tehničnih razlogov potrebno izpolniti nekaj več podatkov.
SN (serijska številka programa)
DŠ (davčna številka podjetja)
// Zahtevan je vpis davčne številka podjetja, na katero je registrirana programska oprema z serijsko številko. Davčna številka se vpiše brez predpone (SI oz. EU), ne glede na davčni status podjetja.
PREJELI SMO PONUDBO, KAJ STORIMO SEDAJ?
Ko ste prejeli ponudbo so v ponudbi navedeni vsi potrebni podatki za izvedbo plačila. Pri plačilu bodite pozorni na sklic, ki je najpomembnejša varovalka, da bo plačana ponudba pravilno izvedena, torej da bo naročnina na posodobitve podaljšana za točno vašo programsko opremo ter kar se da hitro in ponavadi v roku 48-ih ur po prejemu plačila.
V primeru nepravilnega sklica je možno, da pride do zamud pri izvedbi podaljšanja naročnine ter je potrebno dodatno verificiranje uporabnikove serijske številke programske opreme.
PLAČILO IZVEDENO, KAKO PREVERIMO ČE JE NAROČNINA ŽE PODALJŠANA?
Po pravilno izvedenem plačilu ponudbe, pričakujte, da bo naročnina na posodobitve izvedena v roku 48-ih ur, vendar se trudimo, da bi trajalo manj kot 24 ur. Če traja več kot 72 ur to pomeni, da izvajamo dodatno verificiranje vaše programske opreme ter pripadajoče serijske številke. Pričakujete lahko tudi e-pošto ali telefonski klic na številko, katero ste vpisali na obrazec za obnovo naročnine.
PREVERBA PODATKOV
V kolikor želite ročno preveriti status naročnine oz. preveriti, če obstajajo novi naročniški podatki to storite preko osnovnega menija "Orodja" - "Ponovna aktivacija" kot je prikazano na spodnji sliki.
V kolikor ne obstajajo novi podatki boste prejeli obvestilo, da ne obstajajo novi podatki.
V kolikor obstajajo novi podatki, torej, da je bila naročnina na posodobitve podaljšanja itd.. se vam prikaže obvestilo, kot je prikazano na spodnji sliki.
Za takojšnji efekt izberete "PONOVNI ZAGON" ter po ponovnem zagonu preverite, če obstajajo nove programske posodobitve. V kolikor obstajajo se bodo le te pričele samodejno prenašati in zgolj sledite vodenemu postopku.
Opomba:
Po prejetju novih aktivacijskih podatkov je zaželjen ponovni zagon programa, četudi ne boste ročno preverjali za status posodobitve programske opreme.
DODATNE INFORMACIJE in NAKUP POSODOBITEV
Za nakup in vse dodatne informacije v zvezi z podaljšanjem naročnine si oglejte članek:
Simple Shop (POSODOBITVENI PAKET)