// Primer ko še ni naložene programske opreme Simple Shop:
V kolikor potrebujete podporo sporočite podporni ekipi vašo KODO in GESLO, kot je prikazano spodaj na sliki.
Za prenos orodja za oddaljeno namizje kliknite na zgornjo sliko.
Po uspešno opravljenem prenosu datoteke (redzionQS-idc3725wse.exe) za pričetek oddaljenega namizja zaženite podporni program (preneseno datoteko) ter pokličite na 031 299 904, nakar boste prejeli vsa nadaljna navodila.
// Primer ko imate naloženo programsko opremo Simple Shop:
Za pričetek oddaljenega namizja v programu Simple Shop v meniju "Pomoč" kliknete na "Oddaljeno namizje" ali na tipkovnici pritisnete hitro tipko F12.
Po uspešnem zagonu programa za oddaljeno namizje pokličite na 031 299 904, nakar boste prejeli vsa nadaljna navodila.
// TeamViewer (polna verzija):
Za prenos orodja za oddaljeno namizje kliknite na zgornjo sliko.
// Primer ko ne deluje TeamViewer (Oddaljeno namizje za Google Chrome):
// Alternativno orodje UltraViewer: