V kolikor nastane potreba po tem, da se programska oprema prenese na novo delovno okolje, torej v primeru nakupa novega osebnega računalnika, prenosnika, namenske blagajne, tablice itd.. je za nadaljevanje dela v programski opremi Simple Shop potrebno prenesti določene datoteke, ki so vezane na uporabnika.
1. KORAK:
Pred pričetkom izvedite posodobitev programske opreme Simple Shop na stari delovni postaji (računalniku).
2. (varianta A) KORAK (ENOUPORABNIŠKA BAZA):
Na varno mesto (USB ključek itd..) skopirajte sledeče datoteke:
*celotno mapo "Grafika"
*Litoolsce.dll
*db.sdf
*sshop.lic
V primeru uporabe davčne blagajne je potrebno skopirati še namensko digitalno potrdilo. V osnovi se certifikat nahaja v "C:\SShop\Cert".
2. (varianta B) KORAK - UPORABA NAMENSKEGA ORODJA:
V programski opremi Simple Shop v meniju "Orodja" odprite "Varnostna kopija".
Skopirajte celotno vsebino programske mape Simple Shop na varno mesto (npr. USB ključek).
2. (varianta C) KORAK (MREŽNA VERZIJA - SQL STREŽNIK):
Zaradi zahtevnosti kontaktirajte podporno ekipo Simple Shop.
3. KORAK:
Na novi delovni postaji namestite DEMO verzijo programske opreme Simple Shop.
4. KORAK:
Prekopirajte datoteke iz 2. (varianta A) koraka v osnovno mapo (C:\SShop\) programske opreme Simple Shop.
OPOZORILO!
V kolikor ste skopirali samo datoteko "db.sdf" morate ponovno aktivirati programsko opremo Simple Shop z aktivacijskim geslom, katerega ste prejeli ob nakupu. V kolikor aktivacija ne uspe kontaktirajte podporno ekipo Simple Shop.