V nekaterih primerih lahko antivirusna rešitev AVIRA pri nadgradnji programske opreme Simple Shop blokira dejavnost posodobitvnega procesa.
V tem primeru se programska oprema Simple Shop ne posodobi in se ne zažene - stanje napake programske opreme.
Da bi ne prihajalo do težav pri namestitvi programske opreme Simple Shop ter pri posodobitvi oz. nadgradnji programske opreme priporočamo, da se celotno mapo programske opreme Simple Shop doda kot izjemo.
1. KORAK:
V operacijski sistem bodite prijavljeni kot skrbnik oz. morate imeti pravice nastavljanja antivirusnega programa AVIRA.
2. KORAK:
Odprite uporabniško okolje AVIRA ter izberite "Open Avira".
3. KORAK:
Odprite nastavitve protivirusne rešitve.
Odprite nastavitve protivirusne rešitve.
4. KORAK:
Poiščite razdelek Izjeme ("Exclusions") ter kliknite nanj.
Poiščite razdelek Izjeme ("Exclusions") ter kliknite nanj.
5. KORAK:
Nastavite programski proces "SShop.exe" in "update.exe" ter mapo "C:\SShop\" kot izjemo.
6. KORAK:
Potrdite z klikom na Izvedi oz. "Apply" ter nato potrdite izbor z klikom na V redu oz. "OK" s čimer boste zaprli AVIRA uporabniški vmesnik.
V primeru da imate še vedno težave z nadgradnjo programske opreme ali pa ne uspete dodati programsko opremo Simple Shop kot izjemo v AVIRA uporabniškem vmesniku kontaktirajte podporno ekipo Simple Shop.