Napaka tiskalniškega posla (tiskanje) se dotika nastavitve pod menijem Orodja -> Nastavitve -> Splošno
- tiskanje računov A4, POS
- blagajniški dnevnik
- potni nalog
- drugi obrazci
Navodilo:
V kolikor nastanejo težave z tiskanjem uredite v prej omenjenjem meniju nov privzeti POS tiskalnik, POS tiskalnik 2, A4 tiskalnik.
V kolikor težav kljub temu ne morete odpraviti se obrnite na svojega skrbnika operacijskega sistema ali na podporno ekipo programske opreme Simple Shop [storitev je brez sklenjene vzdrževalne pogodbe plačljiva].
Slika je informativne narave in se lahko razlikuje glede na uporabniško izkušnjo.
Slika je informativne narave in se lahko razlikuje glede na uporabniško izkušnjo.
V tem primeru se obrnite na podporno ekipo programske opreme Simple Shop ali izberite drug enakovreden tiskalnik kot privzet (POS ali A4).
Ko je napaka odpravljena se poslužite ponovnega tiskanja izdanih dokumentov preko temu primernega menija in izberite desni miškin klik ter nato podrobnosti ali v nekaterih primerih en klik eno tiskanje.